Huszár Sándor, a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának oktatója többek között marketing szemináriumokat és a kis- és középvállalkozások számára nélkülözhetetlen online marketing ismereteket oktat közgazdász hallgatók számára. Oktatási tevékenysége mellett azonban számos vállalkozás ügyfélszerzését segíti marketing területen folyamatos és eseti jelleggel.
Tevékenységének középpontjában az online marketing áll, amely elsősorban a vállalkozások online megjelenésére, hirdetéseire, értékesítésére, valamint az adott célcsoport számára értékes tartalom létrehozására terjed ki.
Az elmúlt években számos területen szerzett tapasztalatot, egyaránt részt vett helyi, országos és nemzetközi piaci környezetben tevékenykedő vállalkozások marketing tevékenységének fejlesztésében, valamint a fogyasztói- (B2C) és szervezeti piacon (B2B) lévő potenciális ügyfelek számára készített hirdetési kampányok kidolgozásában.